Neboplus wil goede zorg leveren en onze medewerkers willen rekening met uw wensen houden.
Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij doen er alles aan om, samen met u, dit tot wederzijdse tevredenheid op te lossen.


Het is verstandig om een melding schriftelijk te doen, via het formulier ‘Vertel het ons’.
Dit formulier is ook te vinden in het zorgdossier, bij de receptie, in de Nieuwsbode en op deze website.
De melding wordt binnen één week in behandeling genomen door onze onafhankelijke klachtenfunctionaris en ook besproken met uw contactverzorgende of de leidinggevende van de afdeling. Eventueel worden ook de verantwoordelijk manager of de bestuurder betrokken.
Het kan zijn dat u en Neboplus er samen niet uitkomen; dan bestaat de mogelijkheid om de klacht in te dienen bij een onafhankelijke klachtencommissie.


Ook kunt u gebruik maken van de diensten van de cliëntvertrouwenspersoon Wzd, om advies en bijstand te verlenen over het verlenen van onvrijwillige zorg of met het doorlopen van de klachtenprocedure.
Meer informatie over de afhandeling van een klacht en de vertrouwenspersoon kunt u vinden in de klachtenbrochure voor cliënten.
De cliëntvertrouwenspersoon Wzd kunt u benaderen via 088-9294099.